Za prijetno in varno izkušnjo

Pravila in pogoji rezervacije

Ta Pravila in pogoji rezervacije so bili vzpostavljeni na podlagi standardov panoge, upravljavskih in operativnih postopkov ter naših osebnih izkušenj z lastništvom in upravljanjem Vile Alpina od leta 2018. Ta Pravila in pogoji rezervacije so del vaše rezervacije pri nas. Z rezervacijo se strinjate, da boste upoštevali vsa naša hišna pravila, pogoje in postopke. Ta Pravila smo vzpostavili za spodbujanje ozaveščenosti in varnosti naših gostov ter zagotavljanje njihove prijetne izkušnje med bivanjem v Vili Alpina.

PRIHOD IN ODHOD

 

PRIJAVA

Prijava je možna od 14:00 do 20:00. Prijava po 20:00 ni možna, zato vas prosimo, da po potrebi prilagodite svoje načrte in se prijavite pravočasno. V nasprotnem primeru bomo vašo rezervacijo označili kot neprihod.

 

Prijava pred 14:00 je vedno na zahtevo in odvisna od razpoložljivosti, vendar se bomo potrudili po najboljši močeh ugoditi vaši zahtevi. Prosimo, da nas kontaktirate pred vašim prihodom, da zagovotimo nemoteno prijavo.

 

Ob vašem prihodu se bomo potrudili upoštevati posebne zahteve (npr. določeno nadstropje ali številka sobe, dodatna ležišča, otroška posteljica itd.), vendar ne moremo vnaprej jamčiti za razpoložljivost teh dodatnih storitev in opreme.

 

  • Ob prijavi je potrebno predložiti osebni dokument (osebna izkaznica/ potni list/ vozniško dovoljenje) za vsako osebo, ki prenoči, vključno z mladoletniki.

 

ODJAVA

Odjava je do 11:00. Za poznejšo odjavo nas kontaktirajte pred vašim prihodom ali med bivanjem, in potrudili se bomo ugoditi vaši zahtevi. V kolikor poznejša odjava ni mogoča, lahko pustite prtljago na recepciji in jo prevzamete pozneje tekom dneva.

 

  • Obratovalni čas recepcije

    Recepcija je načeloma odprta od 10:00 do 20:00 v poletnem času in od 12:00 do 20:00 v zimskem času. Pridržujemo si pravico do tega, da recepcijo zapremo pred 20:00 ali spremenimo obratovalni čas.

 

PARKIRANJE

 

Vila Alpina ponuja brezplačno zasebno parkirišče. Kljub temu je potrebna vnaprejšnja rezervacija za parkirno mesto, ki jo mora potrditi recepcija.

 

 

ŠTEVILO OSEB, OTROCI IN DODATNA LEŽIŠČA

 

ŠTEVILO OSEB

Splošna kapacieteta sobe je 1-2 osebi. Dodatna ležišča za tretjo ali četrto osebo so dovoljena samo v Dvoposteljni sobi Superior (z doplačilom). Dodatna ležišče je potrebno rezervirati pred prihodom, rezervacijo pa mora dokončno potrditi naša nastanitev.

 

OTROCI

Otroci do vključno 2 let bivajo brezplačno ob uporabi obstoječe postelje ali razpoložljive otroške posteljice. Otroci od 3. leta do 11. leta bivajo za 20,00 EUR/otroka/noč ob uporabi obstoječe postelje ali razpoložljivega dodatnega ležišča. Otroci starejši od 12 let se štejejo kot odrasle osebe. Odrasla oseba v sobi doplača 40,00 EUR na noč za uporabo razpoložljivega dodatnega ležišča. Ti stroški niso vključeni v ceno sobe in se zaračunajo dodatno.

 

DODATNA IN LOČENA LEŽIŠČA

Največje število dodatnih ležišč v Dvoposteljni sobi Superior je 2. Največje število otroških posteljic v sobi je 1. Dodatno ležišče ali otroška posteljica sta na zahtevo in morata biti potrjeni s strani nastanitve. Otroške posteljice so dovoljene v vseh vrstah sob razen v Dvoposteljni sobi Economy.

 

Praviloma se vse sobe opremljene z zakonsko posteljo, ki jo lahko uporabljata ena ali dve osebi. Na zahtevo so na voljo tudi sobe z ločenimi ležišči v Dvoposteljni sobi Superior. Rezervacija sobe z ločenimi ležišči je dokončna šele, ko jo potrdi naša nastanitev.

 

GARANCIJA REZERVACIJE

 

Za garancijo vaše rezervacije, je potrebna veljavna kreditna kartica, ki jo pred-avtoriziramo do 6 dni pred vašim prihodom.

 

S pred-avtorizacijo preverimo veljavnost vaše kreditne kartice in da so na njej zadostna sredstva za kritje vseh ali dela stroškov rezervacije. S pred-avtorizacijo začasno rezerviramo/zadržimo znesek rezervacije.

 

Upoštevajte, da pred-avtoriziranega zneska na zadržuje naša nastanitev, temveč vaša banka oz. banka izdajateljica kreditne kartice. Znesek se sprosti samodejno po največ 7 dneh, vendar obdobje sprostitve lahko traja dlje. V kolikor sredstva po 10 dneh še niso sproščena, vas prosimo, da stopite v stik z vašo banko.

 

Brez ustrezne garancije oz. pred-avtorizacije, potrditev rezervacije ni mogoča. Če nimate kreditne kartice, lahko alternativno pripravimo predračun in vam ga pošljemo po elektronski pošti. V tem primeru se plačilo izvede z bančnim nakazilom pred vašim prihodom.

 

MOŽNOSTI PLAČILA

 

NAČIN PLAČILA 1 – VNESITE PODATKE O KREDITNI KARTICI

Ob rezervaciji ne bomo zaračunali depozita. Podatke o vaši kreditni kartici bomo zahtevali le za garancijo vaše rezervacije in za izvedbo pred-avtorizacije do 6 dni pred datumom prihoda. Celoten strošek rezervacije boste poravnali ob prihodu. V naši nastanitvi sprejemamo naslednja plačilna sredstva: gotovina, kreditne kartice (Visa ali MasterCard) in debetne kartice (Maestro, BA, Karanta).

 

NAČIN PLAČILA 2 – PLAČAJTE CELOTEN ZNESEK ZDAJ

Plačilo bo izvedeno v celoti takoj ob rezervaciji. Ob prihodu vam bomo izročili račun za bivanje.

 

VAVČER

Vsa predplačila so dokončna. V kolikor boste pravočasno, torej izven odpovednega roka, preklicali rezervacijo in/ali druge s tem povezane storitve, vračilo denarja ne bo možno. Namesto tega vam bomo izdali vavčer, ki ga lahko uporabite pri prihodnjih rezervacijah. Vavčer velja v vseh nastanitvah, ki jih upravljajo Burja Hoteli. Veljavnost vavčerja je 12 mesecev od dneva izdaje.

 

 

CENE IN TURISTIČNA TAKSA

 

Cena sobe vključuje namestitev, ne vključuje turistične takse, ki jo je treba plačati ob prihodu. Dodatne storitve so na voljo ob doplačilu, razen če ni določeno drugače v pogojih naših Posebnih ponudb.

 

Turistična taksa znaša 3,13 EUR/osebo/noč. Otroci od 7 do 18 let so upravičeni do 50% popusta in tako plačajo le 1,56 EUR/otroka/noč.

 

 

PRAVILA ODPOVEDI

 

SPLOŠNO PRAVILO ODPOVEDI

Rezervacijo lahko brezplačno odpoveste ali spremenite do 7 dni pred datumom prihoda (razen če je v pogojih za Posebne ponudbe določeno drugače). V primeru kasnejše odpovedi ali neprihoda se zaračuna celoten znesek rezervacije. Odpovedi/spremembe je potrebno posredovati v pisni obliki na e-mail.

 

PRAVILO ODPOVEDI BREZ MOŽNOSTI VRAČILA DENARJA

Rezervacija brez možnosti vračila denarja zahteva predplačilo v celoti na dan rezervacije. Kasnejša odpoved ali spremembe nista več mogoči brezplačno.

 

  • VIŠJA SILA

    Ne prevzemamo odgovornosti za pozne odpovedi zaradi kakršnega koli vzroka višje sile, kot so nezgode, naravne katastrofe in epidemije. Gostom priporočamo zavarovanje odpovedi rezervacije, ker denarja, v kolikor je zaračunano v skladu z odpovednimi pogoji, ne vračamo. To velja za vse situacije, tudi zdravstvene.

  • NAŠA PRAVICA DO ODPOVEDI REZERVACIJE

    Naša nastanitev si pridržuje pravico do odpovedi rezervacije, če določeni znesek ni plačan v dogovorjenem roku (tj. ob prihodu ali ob rezervaciji, če je bila soba rezervirana po ceni brez možnosti vračila denarja). Izjemoma lahko rezervacijo prekličemo iz resničnih razlogov (na primer: zaradi nujnosti, nepredvidljivih popravil, ki onemogočajo normalno in varno uporabo enote, tehničnih napak, ki so nastale med postopkom rezervacije, potrebe po zaprtju nastanitve ali zaradi goljufije oz. netočnih podatkov, ki jih je posredoval gost) ali v primeru neprimernega vedenja potencialnega gosta.

 

NEKADILSKE SOBE

 

Kajenje v zaprtih prostorih je prepovedano v skladu z Zakonom o omejevanju uporabe tobačnih in povezanih izdelkov – ZOUTPI (Uradni list RS, št. 9/17 z dne 24. 2. 2017). Zato napročamo vse goste, da spoštujejo prepoved kajenja v sobah. V primeru neupoštevanja zakonodaje bomo primorani zaračunati generalno čiščenje sobe v višini 100,00 EUR.

 

HIŠNI LJUBLJENČKI

 

Smo hišnim ljubljenčkom prijazna nastanitev, zato z veseljem sprejmemo vas in vašega kosmatinčka. Doplačilo za hišnega ljubljančka znaša 10,00 EUR/noč. Doplačilo krije dodaten čas in napor za čiščenje sobe po vašem bivanju, saj lahko naslednji gostje trpijo za alergijo. Za hišne ljubljenčke, ki niso psi ali mačke, nam pošljite povpraševanje.

 

  • Gostje so odgovorni za vso premoženjsko škodo, ki jo povzročijo hišni ljubljenčki;
  • Potrebno je poskrbeti, da hrup kot sta lajanje in mijavkanje ne motita ostalih gostov;
  • Hišni ljubljenčki ne smejo ostati sami v sobi brez nadzora, saj bodo v sobo morda vstopile sobarice;
  • Da bi zagotovili varnost našega osebja, se morajo gostje vnaprej dogovoriti za primeren čas za osveževanje sobe.

 

OSVEŽEVANJE IN ČIŠČENJE

 

Da bi zagotovili najvišjo dodano vrednost, ponujamo vsakodnevno osveževanje sobe — brisanje prahu, sesanje, menjava košev za smeti, čiščenje kopalnice, po potrebi tudi dolivanje mila in dodajanje toaletnega papirja. Sobarica bo z veseljem postiljala, če bodo vsi osebni predmeti odstranjeni s postelje. Ker smo ekološko ozaveščena nastanitev, se trudimo osvežiti sobe in obenem učinkoviti vačevati z naravnimi viri. Temu primerno menjamo brisače vsak drugi dan, posteljnino pa vsak peti dan. Ne glede na naš pravilnik pa lahko kadarkoli zahtevate sveže brisače in posteljnino.

 

POZOR: osveževanje v času trajanje epidemije Covid-19 morda ni na voljo. Za več informaciji pozorno preberite naše Covid-19 smernice.

 

DOSTOP DO SOBE IN VARNOST

 

DOSTOP DO SOBE

Osebje in vodstvo si pridržujemo pravico do vstopa v sobo za razumne namene, kot so nujni primeri, osveževanje in čiščenje, vzdrževanje, preverjanje stanja sobe in njenega pohištva in opreme, ter da naslovimo ali preprečimo kršitev Pravil in pogojev rezervacije.

 

VARNOST

Po potrebi je v vsaki sobi na voljo večji sef z navodili za uporabo. Čeprav osebje in vodstvo sprejemamo in spoštujemo ukrepe za zagotovitev varnosti vseh gostov in njihovega premoženja, končna odgovornost je na gostu.

 

HRAMBA PRTLJAGE

 

Za goste, ki prihajajo v času, ko sobe še niso na pripravljene, in za goste, ki so se odjavili, vendar želijo prevzeti prtljago pozneje tekom dneva, ponujamo brezplačno shrambo prtljage. Zaradi omejenega obratovalnega časa recepcije vas prosimo, da se ob prijavi ali dan pred predvideno odjavo dogovorite z osebjem glede shrambe prtljage.

 

 

NOČNI MIR OD 22:00 DO 8:00

 

Našim gostom želimo zagotoviti sporščujoče doživetje, zato vas lepo prosimo, da spoštujete nočni mir. Televizorji, glasovi in druge naprave naj bodo ves čas pri nizki glasnosti. Vrata je potrebno odpirati in zapirati potiho. V stavbi ni dovoljeno zbirati se na hodniku, tekati po stopnišču, imeti zabave, povzročiti nemire in/ali moteči hrup. V primeru nemirov bo dana ena vljudna prošnja (opozorilo) za zmanjšanje hrupa. Če naše opozorilo ne bo upoštevano, boste morali zapustiti naše prostore brez vračila denarja.

 

ODGOVORNOST IN POVZROČENA ŠKODA

 

Burja Hoteli ne odgovarjajo za kakršno koli neposredno ali posredno izgubo ali poškodovanje lastnine gostov ali osebne poškodbe, ki na kakršen koli način nastanejo med bivanjem v Vila Alpina (razen osebnih poškodb gostov, ki nastanejo neposredno zaradi hude malomarnosti podjetja). Celotna odškodninska odgovornost Burja Hotelov ne presega rezervacijske vrednosti.

 

Če se pri naši storitvi pojavi motnja ali škoda, se bomo potrudili, da jo čimprej odpravimo, gost pa je dolžen prispevati k temu, da se motnja odpravi oz. da je škoda čim manjša. Če gost, kdor ga obišče ali katerakoli druga oseba, za katero je odgovoren, povzroči škodo kjerkoli v nastanitvi ali na njenem zunanjem prostoru, zanjo v celoti odgovarja, naša nastanitev pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo gost lahko utrpel v takem primeru.

 

V primeru kršitve naših Pravil in pogojev rezervacije oziroma povzročanja škode si dovolimo izvesti ukrep prepovedi vstopa, odstranitev gostov iz namestitvenih prostorov in povračilo povzročene škode. Naša nastantiev si pridržuje pravico in gost jo pooblašča, da za morebitno škodo ali odtujitev predmetov, bremeni njegovo plačilno ali kreditno kartico, ki jo je posredoval ob rezervaciji oziroma prijavi v sobo. Višina odškodnine se odmeri po nabavni vrednosti (s stroški dela) inventarja/ stroški popravila. Odškodnino za kršenje javnega reda in miru (tj. hišni red), se odmeri po zakonu o varstvu javnega reda in miru. Gost tudi potrjuje, da ne bo oporekal plačilu za kritje škode ali odtujitve predmetov pri svoji banki/izdatelju plačilne ali kreditne kartice.

 

SPREMEMBE PRAVIL IN POGOJEV REZERVACIJE

 

Pridržujemo si pravico do sprememb, posodobitve ali odprave Pravil in pogojev rezervacije ter druge vsebine, ki je objavljena na spletni strani brez predhodnega obvestila. S spremembami Pravil in pogojev rezervacije se lahko seznanite na naši spletni strani. Vsaka sprememba Pravil in pogojev rezervacije pred vašim odhodom se šteje kot del vaše rezervacije oz. zaveze med vami in našo nastanitvijo.

 

Trenutno vreme

Bled, Slovenia

16.1°C / 60.98°F

Povežite se in ostanite povezani.

Spremljajte nas na družbenih omrežjih in ostanite na tekočem z najnovejšimi novicami in ekskluzivnimi ponudbami.

Rezerviraj zdaj