Preveri razpoložljivost (alternativno Išči)

Prihod:

Odhod:

[string_chosen_admin_search_type]

Število izbranih sob:

Odrasli:

Otroci:

 

 

Iskanje...

×
Soba 1

Soba 2

Soba 3

Soba 4

Soba 5

Soba 6

Soba 7

Soba 8

Soba 9

Soba 10

Soba 11

Soba 12

Soba 13

Soba 14

Soba 15

Vnesite vaše podatke:


Želeli bi vedeti, kdaj boste prispeli. Lahko nam to sporočite tudi po rezervaciji, vendar ne pozabite, da je prijava možna do 20.00.


Upoštevajte, da izpolnitev posebnih zahtev ni zajamčena in je odvisna od razpoložljivosti.



Promocijska koda

Če imate promocijsko kodo, jo vnesite v spodnje polje in kliknite UPORABI.

 

 

Nalaganje povzetka...

 

Sprejmite naša Pravila in pogoje rezervacije

Plačilo:

Izberite način plačila


Celoten znesek   boste plačali med bivanjem. Podatki vaše kreditne kartice nam služijo le za garancijo. Za zagotovitev rezervacije si pridržujemo pravico do pred-avtorizacije vaše kreditne kartice pred prihodom. Za več informacij o pred-avtorizaciji prosimo, preberite Pravila in pogoje rezervacije.

Zaračunali vam bomo   ob oddaji rezervacije. Rezervacija brez možnosti vračila denarja ne vključuje turistične takse, ki jo doplačate ob prihodu. Za več informacij o predplačilih prosimo, preberite Pravila in pogoje rezervacije.

Prosimo vnesite podatke o vaši kreditni kartici tu spodaj:

Loading payment form...

Varno plačevanje s protokolom SSL

Prosimo počakajte..

Z zaključkom rezervacije se strinjate in potrjujete, da bo vaše bivanje v skladu z našimi pravili in pogoji. Zato vas prosimo, da preden kliknete REZERVIRAJ ZDAJ še enkrat preverite podrobnosti vaše rezervacije in naša hišna pravila. Kasnejše spremembe morda ne bodo več možne.

 

Hišna pravila

Kdaj je čas za prijavo?

Prijava je možna med 14:00 in 20:00.

Se lahko prijavim pred 14:00?

Prijava pred 14:00 je odvisna od razpoložljivosti in je treba zanjo zaprositi vnaprej. Prosimo, da nas kontaktirate pred datumom vašega prihoda, da lahko zagotovimo nemoten postopek.

Ali lahko odložim prtljago pred 14:00?

Da, svojo prtljago lahko odložite pri nas, dokler vaša soba ne bo pripravljena. Medtem se bomo po najboljših močeh potrudili, da vašo sobo pripravimo čimprej in vam omogočimo zgodnejšo prijavo.

Se lahko prijavim po 20:00?

Prijava po 20:00 praviloma ni mogoča. Vendar pa lahko v posameznih primerih uredimo poznejšo prijavo, odvisno od razpoložljivosti in če prejmemo dovolj vnaprejšnje obvestilo. Prosimo, da nas kontaktirate pred rezervacijo, da preverite možnost prevzema ključev po 20:00. Vse zahteve moramo predhodno potrditi.

Kdaj je čas za odjavo?

Odjava je do 11:00. Za poznejšo odjavo nas kontaktirajte pred vašim prihodom ali med bivanjem, in potrudili se bomo ugoditi vaši zahtevi. V kolikor poznejša odjava ne bo mogoča, lahko pustite prtljago na recepciji in jo prevzamete pozneje tekom dneva.

Ali lahko kadim v sobi?

Kajenje v zaprtih prostorih je prepovedano v skladu z Zakonom o omejevanju uporabe tobačnih in povezanih izdelkov – ZOUTPI (Uradni list RS, št. 9/17 z dne 24. 2. 2017). Zato napročamo vse goste, da spoštujejo prepoved kajenja v sobah. V primeru neupoštevanja zakonodaje bomo primorani zaračunati generalno čiščenje sobe v višini 100,00 EUR.

So hišni ljubljenčki pri vas dovoljeni?

V naših sobah so hišni ljubljenčki dovoljeni proti doplačilu 10,00 EUR na ljubljenčka na noč.

Ali je v sobi na voljo dodatno ležišče?

Splošna zasedenost sobe je 1–2 osebi. Dodatna ležišča za tretjo ali četrto osebo so dovoljena le v Dvoposteljni sobi Superior (z doplačilom). Rezervacije dodatnih ležišč je treba urediti pred prihodom in so dokončne šele, ko jih potrdi naša nastanitev.

Je moj otrok upravičen do brezplačnega bivanja ali popusta?

Otroci do vključno 2 let bivajo brezplačno ob uporabi obstoječe postelje ali razpoložljive otroške posteljice.

 

Otroci od 3. leta do 11. leta bivajo za 25,00 EUR na otroka na noč ob uporabi obstoječe postelje ali razpoložljivega dodatnega ležišča.

 

Otroci starejši od 12 let se štejejo kot odrasle osebe. Odrasla oseba v sobi doplača 50,00 EUR na noč za uporabo razpoložljivega dodatnega ležišča.

Ali moramo doplačati, če otrok spi z nami v postelji?

Otroci od 3. leta do 11. leta lahko bivajo za 25,00 EUR na otroka na noč v obstoječi postelji. Otroci, stari 12 let in več, bivajo za 50,00 EUR na otroka na noč v obstoječi postelji.

Rezervacije

Kako lahko rezerviram preko spleta?

Za rezervacijo obiščite www.vilaalpina.si. Vnesite želene datume prihoda in odhoda ter število potrebnih sob. V naslednjem koraku boste lahko izbrali število odraslih in otrok. Sledite navodilom na zaslonu, da dokončate svojo rezervacijo. Ko bo vaša rezervacija uspešna, boste prejeli potrditveno e-pošto.

Naredil sem rezervacijo, vendar nisem prejel nobene potrditve.

Prosimo, da nas takoj kontaktirate za potrditev vaše rezervacije. Dosegljivi smo na recepciji na telefonski številki +386 40 609 669 ali pošljite e-pošto na info@vilaalpina.si.

Kako lahko potrdim svojo rezervacijo?

Rezervacijo lahko potrdite s posredovanjem podatkov o kreditni kartici za predavtorizacijo ali z vnaprešnjim plačilom kot jamstvom vašega prihoda.

Ali moram vnesti podatke o kreditni kartici, da rezerviram sobo na vaši spletni strani?

Da, za rezervacijo sobe v naši nastanitvi je potrebna številka kreditne kartice. Zaradi vaše varnosti bo številka kreditne kartice šifrirana pred prenosom po internetu.

Imam težave pri spletni rezervaciji. Ali obstaja številka, na katero lahko pokličem za pomoč?

Če naletite na kakršne koli težave med postopkom rezervacije, pokličite našo recepcijo na +386 40 609 669 ali nam pošljite e-pošto na info@vilaalpina.si.

Ne uspem dokončati svoje rezervacije, ker jo spletna stran nenehno obdeluje. Kaj lahko naredim?

Verjetno naš sistem ne more obdelati vaše kreditne kartice zaradi težav z varnostnimi protokoli 3DSV ali 3DSV2. Prosimo, da se obrnete na izdajatelja vaše kreditne kartice ali banko, da preverite, ali obstajajo kakršne koli omejitve pri spletnih avtorizacijah ali če vaša kreditna kartica podpira varnostne protokole 3DSV ali 3DSV2.

Zakaj moram ob rezervaciji posredovati podatke o kreditni kartici?

Za potrditev vaše rezervacije bomo potrebovali podatke o vaši kreditni kartici za izvedbo predavtorizacije kadar koli pred datumom vašega prihoda. Predavtorizacija deluje kot preverjanje kreditne sposobnosti, s katerim se zagotovi, da je vaša kreditna kartica veljavna in ima dovolj razpoložljivih sredstev za kritje celotnih ali delnih stroškov rezervacije. Med postopkom predavtorizacije bo znesek za vašo rezervacijo začasno zamrznjen za določeno obdobje. Če izberete eno od naših ponudb brez možnosti vračila denarja ali vnaprejšnjega plačila, bo vaša kreditna kartica ob rezervaciji bremenjena za celoten znesek.

Moja kartica je veljavna. Zakaj ne morem opraviti rezervacije?

Prosimo, da še enkrat preverite, ali so vsi podatki vaše kreditne kartice pravilno vneseni, in potrdite vrsto kreditne kartice, ki jo uporabljate. Sprejemamo le MasterCard, Visa in American Express. Če so vsi podatki točni, se obrnite na izdajatelja vaše kreditne kartice ali vašo banko, da preverite morebitne omejitve glede spletnih avtorizacij ali potrdite, ali vaša kreditna kartica podpira varnostne protokole 3DSV ali 3DSV2.

Kako lahko rezerviram sobo, če nimam kreditne kartice?

Če nimate kreditne kartice, vam lahko pripravimo predračun in ga pošljemo po e-pošti. V tem primeru je treba plačilo opraviti z bančnim nakazilom pred vašim prihodom. Za predračun nam prosimo pošljite e-pošto na info@vilaalpina.si.

Spremembe, odpovedi in plačila

Lahko rezervacijo brezplačno spremenim ali odpovem?

Ali lahko spremenite ali prekličete svojo rezervacijo brezplačno, je odvisno od politike odpovedi, ki ste jo izbrali med postopkom rezervacije.

Politika odpovedi je prikazana ob izbiri želenega tipa sobe in cene, prav tako pa je vključena v podrobnosti vaše rezervacije, ki jih prejmete po e-pošti. Zato vas prosimo, da ob rezervaciji pozorno preberete pogoje, saj poznejše izjeme ali odpovedi morda ne bodo več možne.

Kako lahko svojo potrjeno rezervacijo spremenim ali odpovem?

Rezervacijo lahko spremenite ali prekličete s sporočilom na info@vilaalpina.si.

Kaj se zgodi, če pozabim spremeniti ali odpovedati rezervacijo?

Če rezervacije ne spremenite ali odpoveste pravočasno, vam bomo zaračunali celoten znesek rezervacije.

Ali lahko plačam, ko prispem v nastanitev?

Med postopkom rezervacije lahko izberete možnost plačila ob prihodu. Kljub temu bomo zahtevali podatke o vaši kreditni kartici zgolj za izvedbo predavtorizacije, s čimer bo vaša rezervacija zagotovljena. Za več informacij o predavtorizacijah si prosimo oglejte naša pravila in pogoje rezervacije.

Naše storitve

Ali strežete zajtrk?

Naši gostje lahko izbirajo med dvema možnostima zajtrka:

 

  1. Nudimo okusne košare za zajtrk, ki vsebujejo sveže dobrote z lokalnih kmetij in vam jih lahko vsako jutro dostavimo neposredno do sobe.
  2. Uživate lahko tudi v bogatem samopostrežnem zajtrku v Restavraciji Vrtnarija, ki se nahaja čez cesto od Vile Alpina.
Kakšne izdelke vsebuje vaša košarica za zajtrk?

Naše košarice za zajtrk vsebujejo samo sveže dobrote z lokalnih kmetij, kot so sveže pečen kruh in rogljički, dnevno sveže mleko, jogurti različnih okusov, maslo in sir, jajca proste reje, domače goveje/svinjske salame, medene in sadne marmelade, sveže sezonsko sadje, domača granola s čokolado, sadjem ali oreščki ter domač sok.

 

Na zahtevo so na voljo tudi brezglutenske in vegetarijanske jedi.

Ali je zajtrk vključen v ceno sobe?

Ne, zajtrk ni vključen v ceno sobe.

 

  1. Košarica za zajtrk: 14,00 EUR na dan na osebo (minimalno naročilo je za 2 osebi)
  2. Samopostrežni zajtrk: 17,00 EUR/ na dan na odraslo osebo in 10,00 EUR na dan na otroka.
Kako lahko naročim zajtrk?

Zajtrk lahko rezervirate prek spleta med postopkom rezervacije ali pa ga ob prihodu naročite neposredno na recepciji. Prosimo, upoštevajte, da je zajtrk potrebno naročiti najkasneje do 18:00 za naslednji dan.

Ali je v sobi kuhinja?

Naše sobe niso opremljene s kuhinjami. Vendar pa vsaka soba vključuje grelnik za vodo, skodelice, kozarce, brezplačen čaj in kavo ter mini hladilnik za vaše udobje.

Ali je v vaši nastanitvi na voljo skupna kuhinja?

Čeprav naša nastanitev nima skupne kuhinje, smo v bližini številnih odličnih restavracij in barov. Z veseljem vam bomo ob prihodu priporočili najboljše možnosti.

Ali ponujate sobe z balkonom?

Čeprav naše sobe nimajo balkonov, ponujamo dve prostorni terasi, ki sta na voljo vsem gostom kadarkoli.

Ponujate parkirni prostor?

Vila Alpina nudi brezplačno zasebno parkirišče. Vendar je potrebno parkirno mesto rezervirati vnaprej in ga potrditi na recepciji.

Imamo električni avto. Kje ga lahko napolnimo?

Na Bledu so številne polnilnice za električne avtomobile. Lokacije 38-ih polnilnic si lahko ogledate na tem zemljevidu.

Ali lahko shranimo svoja kolesa?

Da. Kolesa je možno shraniti v naši kolesarnici.

Prišel bom z dragim kolesom. Ali ga lahko shranim v svoji sobi?

Shranjevanje koles v sobah za goste ni dovoljeno zaradi prostorskih omejitev in varnostnih predpisov.

Ostale splošne informacije

Lahko dobim vaš cenik?

Cene se lahko razlikujejo glede na trajanje vašega bivanja in razpoložljivost nastanitve. Za iskanje cen nastanitve prosimo, izberite svoje datume na naši spletni strani www.vilaalpina.si ali pošljite povpraševanje na info@vilaalpina.si.

Kako lahko izvem, kaj je vključeno v ceno namestitve?

Za informacije o tem, kaj je vključeno v ceno nastanitve, preprosto izberite svoje datume na www.vilaalpina.si. Ogledali si boste podroben opis tega, kar je vključeno v ceno sobe, ki ste jo izbrali. Poleg tega bo podroben opis vključen v potrditveno e-pošto, ki jo prejmete po zaključku vaše rezervacije.

Ali imate kakšne posebne ponudbe ali popuste?

Obiščite našo stran Posebna ponudba, kjer boste našli vse naše ekskluzivne ponudbe.