Preveri razpoložljivost (alternativno Išči)

Prihod:

Odhod:

[string_chosen_admin_search_type]

Število izbranih sob:

Odrasli:

Otroci:

 

 

Iskanje...

×
Soba 1

Soba 2

Soba 3

Soba 4

Soba 5

Soba 6

Soba 7

Soba 8

Soba 9

Soba 10

Soba 11

Soba 12

Soba 13

Soba 14

Soba 15

Vnesite vaše podatke:


Želeli bi vedeti, kdaj boste prispeli. Lahko nam to sporočite tudi po rezervaciji, vendar ne pozabite, da je prijava možna do 20.00.


Upoštevajte, da izpolnitev posebnih zahtev ni zajamčena in je odvisna od razpoložljivosti.

Promocijska koda

Če imate promocijsko kodo, jo vnesite v spodnje polje in kliknite UPORABI.

 

 

Nalaganje povzetka...

 

Sprejmite naša Pravila in pogoje rezervacije

Plačilo:

Izberite način plačila


Celoten znesek   boste plačali med bivanjem. Podatki vaše kreditne kartice nam služijo le za garancijo. Za zagotovitev rezervacije si pridržujemo pravico do pred-avtorizacije vaše kreditne kartice pred prihodom. Za več informacij o pred-avtorizaciji prosimo, preberite Pravila in pogoje rezervacije.

Zaračunali vam bomo   ob oddaji rezervacije. Rezervacija brez možnosti vračila denarja ne vključuje turistične takse, ki jo doplačate ob prihodu. Za več informacij o predplačilih prosimo, preberite Pravila in pogoje rezervacije.

Prosimo vnesite podatke o vaši kreditni kartici tu spodaj:

Loading payment form...

Varno plačevanje s protokolom SSL

Prosimo počakajte..

Z zaključkom rezervacije se strinjate in potrjujete, da bo vaše bivanje v skladu z našimi pravili in pogoji. Zato vas prosimo, da preden kliknete REZERVIRAJ ZDAJ še enkrat preverite podrobnosti vaše rezervacije in naša hišna pravila. Kasnejše spremembe morda ne bodo več možne.

 

Hišna pravila

Kdaj je čas za prijavo?

Prijava je možna od 14:00 do 20:00.

Se lahko prijavim po 20:00?

Praviloma prijava po 20.00 ni mogoča. Izjemoma se lahko dogovorimo za poznejšo prijavo, vendar je to odvisno od razpoložljivosti in predhodnega obvestila. Prosimo, kontaktirajte nas pred samo rezervacijo, da se pozanimate, ali je ključe možno prevzeti po 20:00. Vse zahteve mora potrditi recepcija.

Lahko zaprosim za zgodnjo prijavo?

Prijava pred 14:00 je vedno na zahtevo in odvisna od razpoložljivosti, vendar se bomo potrudili po najboljši močeh ugoditi vaši zahtevi. Prosimo, da nas kontaktirate pred vašim prihodom, da zagovotimo nemoteno prijavo.

Ali lahko odložim prtljago pred 14:00?

Da, svojo prtljago lahko odložite na recepciji, dokler soba ni pripravljena. V vmesnem časi se bomo po najboljših močeh potrudili, da vašo sobo pripravimo čimprej in vam omogočimo zgodnejšo prijavo.

Kdaj je čas za odjavo?

Odjava je do 11:00. Za poznejšo odjavo nas kontaktirajte pred vašim prihodom ali med bivanjem, in potrudili se bomo ugoditi vaši zahtevi. V kolikor poznejša odjava ni mogoča, lahko pustite prtljago na recepciji in jo prevzamete pozneje tekom dneva.

So hišni ljubljenčki pri vas dovoljeni?

V naših sobah so hišni ljubljenčki dovoljeni proti doplačilu 10,00 EUR/ljubljenčka/noč.

Ali lahko kadim v sobi?

Kajenje v zaprtih prostorih je prepovedano v skladu z Zakonom o omejevanju uporabe tobačnih in povezanih izdelkov – ZOUTPI (Uradni list RS, št. 9/17 z dne 24. 2. 2017). Zato napročamo vse goste, da spoštujejo prepoved kajenja v sobah. V primeru neupoštevanja zakonodaje bomo primorani zaračunati generalno čiščenje sobe v višini 100,00 EUR.

Ali je v sobi na voljo dodatno ležišče?

Splošna kapacieteta sobe je 1-2 osebi. Dodatna ležišča za tretjo ali četrto osebo so dovoljena samo v Dvoposteljni sobi Superior (z doplačilom). Dodatna ležišče je potrebno rezervirati pred prihodom, rezervacijo pa mora dokončno potrditi naša nastanitev.

Je moj otrok upravičen do brezplačnega bivanja ali popusta?

Otroci do vključno 2 let bivajo brezplačno ob uporabi obstoječe postelje ali razpoložljive otroške posteljice. Otroci od 3. leta do 11. leta bivajo za 25,00 EUR/otroka/noč ob uporabi obstoječe postelje ali razpoložljivega dodatnega ležišča. Otroci starejši od 12 let se štejejo kot odrasle osebe. Odrasla oseba v sobi doplača 50,00 EUR na noč za uporabo razpoložljivega dodatnega ležišča.

Ali moramo doplačati, če otrok spi z nami v postelji?

Otroci od 3. leta do 11. leta lahko bivajo za 25,00 EUR na otroka na noč v obstoječi postelji. Otroci, stari 12 let in več, bivajo za 50,00 EUR na otroka na noč v obstoječi postelji.

Rezervacija

Kako lahko rezerviram prek spleta?

Obiščite www.vilaalpina.si in izberite želeni datum prihoda in odhoda ter število sob (število odraslih oseb in otrok lahko izberete v naslednjem koraku). Potem sledite korakom pri rezervaciji, ki jih vidite na zaslonu. Po uspešno opravljeni rezervaciji boste potrditev prejeli po e-pošti.

Naredil sem rezervacijo, vendar nisem prejel nobene potrditve.

Prosimo vas, da nas takoj kontaktirate, da preverimo, ali je bila vaša rezervacija pravilno obdelana. Kontaktirate nas lahko tako, da pokličete našo recepcijo na +386 40 609 669 ali nam pošljete e-pošto na info@vilaalpina.si.

Kako lahko potrdim svojo rezervacijo?

Rezervacija je lahko potrjena na podlagi uspešne pred-avtorizacije na kreditni kartici ali z vplačilom celotnega zneska rezervacije kot jamstvom prihoda.

Ali moram vnesti podatke o kreditni kartici, da rezerviram sobo na vaši spletni strani?

Da, za rezervacijo sobe v naši nastanitvi je potrebna številka kreditne kartice. Zaradi vaše varnosti bo številka kreditne kartice šifrirana pred prenosom po internetu.

Imam težave pri spletni rezervaciji. Ali obstaja številka, na katero lahko pokličem za pomoč?

Če se med postopkom rezervacije pojavijo kakršne koli težave, pokličite našo recepcijo na +386 40 609 669 ali nam pošljite e-pošto na info@vilaalpina.si.

Ne uspem dokončati svoje rezervacije, ker jo spletna stran nenehno obdeluje. Kaj lahko naredim?

Zelo verjetno je, da naš sistem ne more obdelati vaše kreditne kartice zaradi varnostnih protokolov 3DSV ali 3DSV2. Obrnite se na vašega ponudnika kreditne kartice ali domačo banko izdajateljico, da preverite, ali obstajajo kakršne koli omejitve za spletne avtorizacije ali vaša kreditna kartica podpira varnostne protokole 3DSV ali 3DSV2.

Zakaj moram ob rezervaciji posredovati podatke o kreditni kartici?

Za garancijo vaše rezervacije, je potrebna veljavna kreditna kartica, ki jo pred-avtoriziramo pred vašim prihodom. S pred-avtorizacijo preverimo veljavnost vaše kreditne kartice in da so na njej zadostna sredstva za kritje vseh ali dela stroškov rezervacije. S pred-avtorizacijo začasno rezerviramo/zadržimo znesek rezervacije.

 

Če ste izbrali eno izmed ponudb brez možnosti vračila denarja ali z vnaprejšnjim plačilom, bomo vašo kreditno kartico ob rezervaciji bremenili za skupen znesek rezerviranega bivanja.

Moja kartica je veljavna. Zakaj ne morem opraviti rezervacije?

Prosimo, da še enkrat preverite vse podatke na vaši kreditni kartici in če ste jih pravilno vnesli ter tudi, za katero vrsto kartice gre. Sprejemamo izključno naslednje kartice: MasterCard, Visa in American Express. Če so vsi podatki pravilni, se obrnite na ponudnika kreditne kartice ali domačo banko, da preverite, ali obstajajo omejitve za spletne avtorizacije ter če vaša kreditna kartica podpira varnostne protokole 3DSV ali 3DSV2.

Kako lahko rezerviram sobo, če nimam kreditne kartice?

Če nimate kreditne kartice, lahko alternativno pripravimo predračun in vam ga pošljemo po elektronski pošti. V tem primeru se plačilo izvede z bančnim nakazilom pred vašim prihodom. Za predračun lahko zaprosite tako, da nam pošljete e-pošto na info@vilaalpina.si.

Spremembe, odpovedi in plačila

Lahko rezervacijo brezplačno spremenim ali odpovem?

Možnost brezplačne spremembe ali odpovedi je odvisna je odvisna od politike odpovedi, izbrane med postopkom rezervacije.

 

Če rezervirate preko spleta, so pogoji odpovedi navedeni ob izbiri vrste sobe in cenika. Pogoji odpovedi so ravno tako navedeni v vaši potrditvi rezervacije. Pogoji se lahko glede na tip ponudbe in cenika razlikujejo, zato prosimo, da ste ob rezervaciji pozorni na pogoje, saj naknadna spremembe ali odpoved morda ne bodo več mogoče.

Kako lahko svojo potrjeno rezervacijo spremenim ali odpovem?

Rezervacijo lahko spremenite ali prekličete tako, da pošljete e-sporočilo na info@vilaalpina.si.

Kaj se zgodi, če pozabim spremeniti ali odpovedati rezervacijo?

Če rezervacije ne spremenite ali odpoveste pravočasno, vam bomo zaračunali celoten znesek rezervacije.

Ali lahko plačam, ko prispem v nastanitev?

Med postopkom rezervacije lahko izberete plačilo ob prihodu. Ob rezervaciji bomo zahtevali podatke o vaši kreditni kartici le za izvedbo predavtorizacije, ki bo zagotovila vašo sobo. Če želite izvedeti več o pred-avtorizacijah, si oglejte naša pravila in pogoje rezervacije.

Naše storitve

Ali strežete zajtrk?

Naši gostje lahko izbirajo med dvema možnostima zajtrka:

 

Nudimo okusne košare za zajtrk, ki vsebujejo sveže dobrote z lokalnih kmetij in vam jih lahko vsako jutro dostavimo neposredno do sobe.

 

Uživate lahko tudi v bogatem samopostrežnem zajtrku v restavraciji Garden Village, ki se nahaja čez cesto od Vile Alpina.

Kakšne izdelke vsebuje vaša košarica za zajtrk?

Naše košarice za zajtrk vsebujejo samo sveže dobrote z lokalnih kmetij, kot so sveže pečen kruh in rogljički, dnevno sveže mleko, jogurti različnih okusov, maslo in sir, jajca proste reje, domače goveje/svinjske salame, medene in sadne marmelade, sveže sezonsko sadje, domača granola s čokolado, sadjem ali oreščki ter domač sok.

 

Na zahtevo so na voljo tudi brezglutenske in vegetarijanske jedi.

Ali je zajtrk vključen v ceno sobe?

Ne, zajtrk ni vključen v ceno sobe.

 

Košarica za zajtrk: 13 EUR/osebo (minimalno naročilo je za 2 osebi)

Samopostrežni zajtrk: 17 EUR/odrasli in 10 EUR/otrok.

Kako lahko naročim zajtrk?

Zajtrk lahko rezervirate na spletu med postopkom rezervacije ali pa ga naročite neposredno na recepciji ob prihodu. Upoštevajte, da naročila sprejemamo najkasneje do 19. ure za naslednji dan.

Ali je v sobi kuhinja?

Naše sobe nimajo kuhinje, vendar pa so v sobah na voljo grelnik vode, skodelice, kozarci ter vrečke čaja/kave. Vsaka soba ima tudi manjši hladilnik.

Ali je v vaši nastanitvi na voljo skupna kuhinja?

Naša nastanitev nima skupne kuhinje. Kljub temu se nahajamo v bližini številnih odličnih restavracij in barov, zato bomo z veseljem dali priporočila ob vašem prihodu.

Ali ponujate sobe z balkonom?

Nimamo sob z balkonom. Kljub temu se naša nastanitev ponaša z dvema prostornima terasama, na katerih lahko uživate kadarkoli.

Ponujate parkirni prostor?

Vila Alpina nudi brezplačno zasebno parkirišče. Parkirno mesto je potrebno rezervirati vnaprej, potrditi pa ga mora recepcija.

Imamo električni avto. Kje ga lahko napolnimo?

Na Bledu so številne polnilnice za električne avtomobile. Lokacije 38-ih polnilnic si lahko ogledate na tem zemljevidu.

Ali lahko shranimo svoja kolesa?

Da. Kolesa je možno shraniti v naši kolesarnici.

Prišel bom z dragim kolesom. Ali ga lahko shranim v svoji sobi?

Shranjevanje koles v naših sobah ni ne možno (zaradi prostorskih omejitev) ne dovoljeno. Kolesa je možno shraniti v naši kolesarnici.

Ostale splošne informacije

Lahko dobim vaš cenik?

Naše cene so podvržene spremembam, kar je odvisno od termina bivanja in razpoložljivosti sobe. Vse cene so na voljo na naši spletni strani www.vilaalpina.si ob izbiri želenega datuma ali na podlagi povpraševanja, naslovljenega na info@vilaalpina.si.

Kako lahko zvem, kaj je vključeno v ceno namestitve?

Po izbiri termina, ki ga želite rezervirati prek www.vilaalpina.si, je pod vsako sobo naveden podroben opis vsega, kar je vključeno v ceno. Podroben opis storitev je tudi v potrditvi rezervacije, ki jo boste po opravljeni rezervaciji prejeli po e-pošti.

Ali imate kakšne posebne ponudbe ali popuste?

Obiščite našo stran Posebne ponudbe, kjer boste našli vse naše ekskluzivne ponudbe.