Pogosto postavljena vprašanja (FAQ)

 

Kdaj je čas za prijavo?

Prijava je možna od 14:00 do 20:00. Prijava po 20:00 ni možna, zato vas prosimo, da po potrebi prilagodite svoje načrte in se prijavite pravočasno. V nasprotnem primeru bomo vašo rezervacijo označili kot neprihod. Prijava pred 14:00 je vedno na zahtevo in odvisna od razpoložljivosti, vendar se bomo potrudili po najboljši močeh ugoditi vaši zahtevi. Prosimo, da nas kontaktirate pred vašim prihodom, da zagovotimo nemoteno prijavo.

 

Kdaj je čas za odjavo?

Odjava je do 11:00. Za poznejšo odjavo nas kontaktirajte pred vašim prihodom ali med bivanjem, in potrudili se bomo ugoditi vaši zahtevi. V kolikor poznejša odjava ni mogoča, lahko pustite prtljago na recepciji in jo prevzamete pozneje tekom dneva.

 

Ali strežete zajtrk?

V naši nastanitvi ne strežemo zajtrka. Namesto tega ponosno podpiramo male lokalne podjetnike v našem mestu, zato v tem duhu sodelujemo z Garden Village Bled, da bi vsem našim gostom ponudili zajtrk po odlični ceni 14,00 EUR/odraslega/dan in 10,00 EUR/otroka/dan.

 

Ali moram rezervirati zajtrk vnaprej?

Zajtrk lahko rezervirate na spletu, ko rezervirate sobo v naši nastanitvi. Ker se tako veliko gostov vrača k nam, vam priporočamo, da nas kontaktirate pred prihodom za rezervacijo zajtrka.

 

Ali lahko plačam s turističnimi boni?

Da, v naši nastanitvi sprejemamo turistične bone 2020 in bone 2021. Tukaj najdete več informacij o plačilu z boni.

 

Lahko dobimo vaš cenik?

Naše cene so podvržene spremembam, kar je odvisno od termina bivanja in razpoložljivosti sobe. Vse cene so na voljo na naši spletni strani www.vilaalpina.si ob izbiri želenega datuma ali na podlagi povpraševanja, naslovljenega na info@vilaalpina.si.

 

Kako lahko rezerviram prek spleta?

Obiščite www.vilaalpina.si in izberite želeni datum prihoda in odhoda ter število sob (število odraslih oseb in otrok lahko izberete v naslednjem koraku). Potem sledite korakom pri rezervaciji, ki jih vidite na zaslonu. Po uspešno opravljeni rezervaciji boste potrditev prejeli po e-pošti.

 

Zakaj moram ob rezervaciji posredovati podatke o kreditni kartici?

Za garancijo vaše rezervacije, je potrebna veljavna kreditna kartica, ki jo pred-avtoriziramo do 6 dni pred vašim prihodom. S pred-avtorizacijo preverimo veljavnost vaše kreditne kartice in da so na njej zadostna sredstva za kritje vseh ali dela stroškov rezervacije. S pred-avtorizacijo začasno rezerviramo/zadržimo znesek rezervacije. Če ste izbrali eno izmed ponudb brez možnosti vračila denarja, bomo vašo kreditno kartico ob rezervaciji bremenili za skupen znesek rezerviranega bivanja.

 

Moja kartica je veljavna. Zakaj ne morem opraviti rezervacije?

Prosimo, da še enkrat preverite vse podatke na vaši kreditni kartici in če ste jih pravilno vnesli ter tudi, za katero vrsto kartice gre. Sprejemamo izključno naslednje kartice: MasterCard, Visa in American Express. Če so vsi podatki pravilni, se obrnite na ponudnika kreditne kartice ali domačo banko, da preverite, ali obstajajo omejitve za spletne avtorizacije.

 

Kako lahko rezerviram sobo, če kreditne kartice nimam?

Če nimate kreditne kartice, lahko alternativno pripravimo predračun in vam ga pošljemo po elektronski pošti. V tem primeru se plačilo izvede z bančnim nakazilom pred vašim prihodom. Za predračun lahko zaprosite tako, da nam pošljete e-pošto na info@vilaalpina.si.

 

Lahko rezervacijo brezplačno odpovem?

Če rezervirate preko spleta, so pogoji odpovedi navedeni ob izbiri cenika. Pogoji odpovedi so ravno tako navedeni v vaši potrditvi rezervacije. Pogoji se lahko glede na tip ponudbe in cenika razlikujejo, zato prosimo, da ste ob rezervaciji pozorni na pogoje. V primeru nevračljive rezervacija se plačilo izvrši v trenutku opravljene rezervacije, medtem ko odpoved rezervacije ali sprememba termina nista možna.

 

Kako lahko zvem, kaj je vključeno v ceno namestitve?

Po izbiri termina, ki ga želite rezervirati prek www.vilaalpina.si, je pod vsako sobo naveden podroben opis vsega, kar je vključeno v ceno. Podroben opis storitev je tudi v potrditvi rezervacije, ki jo boste po opravljeni rezervaciji prejeli po e-pošti.

 

Ali je zajtrk vključen v ceno sobe?

Zajtrk ni vključen v ceno in znaša dodatnih 14,00 EUR/odraslega/dan in 10,00 EUR/otroka/dan.

 

Kako lahko potrdim svojo rezervacijo?

Rezervacija se lahko potrdi na podlagi podatkov o kreditni kartici ali vplačilom celotnega zneska rezervacije kot jamstvom prihoda.

 

Kako lahko svojo potrjeno rezervacijo spremenim ali odpovem?

Rezervacijo lahko spremenite ali odpoveste tako, da pošljete e-sporočilo na info@vilaalpina.si.

 

Lahko rezerviram parkirni prostor?

Vila Alpina ponuja brezplačno zasebno parkirišče. Kljub temu je potrebna vnaprejšnja rezervacija za parkirno mesto, ki jo mora potrditi recepcija.

 

Ali lahko plačam, ko prispem v nastanitev?

Plačate lahko ob prihodu. Ob rezervaciji bomo zahtevali le podatke o vaši kreditni kartici za izvedbo predavtorizacije, ki bo zagotovila vašo sobo. Če želite izvedeti več o pred-avtorizacijah, si oglejte naša pravila in pogoje rezervacije.

 

So hišni ljubljenčki v vaših objektih dovoljeni?

V vseh naših objektih so hišni ljubljenčki dovoljeni proti doplačilu 10,00 EUR/ljubljenčka/noč.

 

Imajo vaše sobe kuhinjo?

Naša nastavitev ali sobe nimajo kuhinje. Vendar pa so v sobah na voljo grelnik vode, skodelice in kozarci za pripravo čaja/kave.

 

Ali je v sobi na voljo dodatno ležišče?

Splošna kapacieteta sobe je 1-2 osebi. Dodatna ležišča za tretjo ali četrto osebo so dovoljena samo v Dvoposteljni sobi Superior (z doplačilom). Dodatna ležišče je potrebno rezervirati pred prihodom, rezervacijo pa mora dokončno potrditi naša nastanitev.

 

Je moj otrok upravičen do brezplačnega bivanja ali popusta?

Otroci do vključno 2 let bivajo brezplačno ob uporabi obstoječe postelje ali razpoložljive otroške posteljice. Otroci od 3. leta do 11. leta bivajo za 10,00 EUR/otroka/noč ob uporabi obstoječe postelje ali razpoložljivega dodatnega ležišča. Otroci starejši od 12 let se štejejo kot odrasle osebe. Odrasla oseba v sobi doplača 20,00 EUR na noč za uporabo razpoložljivega dodatnega ležišča.

 

Imam težave pri spletni rezervaciji. Ali obstaja številka, na katero lahko pokličem za pomoč?

Če se med postopkom rezervacije pojavijo kakršne koli težave, pokličite našo recepcijo na +386 31 363 666 ali nam pošljite e-pošto na info@oldtownroomspiran.com.

 

Ali moram vnesti podatke o kreditni kartici, da rezerviram sobo na vaši spletni strani?

Da, za rezervacijo sobe v naši nastanitvi je potrebna številka kreditne kartice. Zaradi vaše varnosti bo številka kreditne kartice šifrirana pred prenosom po internetu.

 

Ali lahko kadim v sobi?

Kajenje v zaprtih prostorih je prepovedano v skladu z Zakonom o omejevanju uporabe tobačnih in povezanih izdelkov – ZOUTPI (Uradni list RS, št. 9/17 z dne 24. 2. 2017). Zato napročamo vse goste, da spoštujejo prepoved kajenja v sobah. V primeru neupoštevanja zakonodaje bomo primorani zaračunati generalno čiščenje sobe v višini 100,00 EUR.

Trenutno vreme

Bled, Slovenia

19.5°C / 67.1°F

Povežite se in ostanite povezani.

Spremljajte nas na družbenih omrežjih in ostanite na tekočem z najnovejšimi novicami in ekskluzivnimi ponudbami.

Rezerviraj zdaj